poniedziałek, 18 marca 2013

Przepraszam TT^TT

   Postanowiłam jak na razie zawiesić działalność bloga. Chwycił mnie ostry brak weny ;.; Wróć, inaczej. W mojej głowie powstał nowy pomysł, na nowego bloga, przez co w ogóle spać nie mogę, a co więcej nie mam też wymyślić nic nowego tutaj TT^TT Nie mam też serca pozbyć się tego nowego pomysłu, dlatego tymczasowo zawiesiłam działalność... Jeszcze raz przepraszam. Tylko nie krzyczcie !!!

PS. Jakby ktoś był zainteresowany ( w co wątpię ) to podaję linka

http://dragons-song.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. W sumie pocieszający jest fakt, że bloga zawieszasz, a nie rezygnujesz na dobre. Będę czekać na wielki powrót i już zaglądam na nowego bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Niee TT To jedyny , świetny blog o FT! Prooszę TT


    Nominowałam Cię do "The Versatile Blogger Award" Reszta na moim blogu http://love-crosses-all-the-rules.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  3. Skończyć opowieść w takim momencie :( :( Mam nadzieje, że już niedługo znowu pojawi się na nim kolejna notka :) Tymczasem dodaje twojego bloga do obserwowanych i bede wyczekiwac na kolejna notke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog. Mam nadzieję, że on nim nie zapomniałaś, choć minęło strasznie dużo czasu od ostatniego postu. Mam nadzieję, że pojawi się tu jeszcze kiedyś nowa notka.

    OdpowiedzUsuń