wtorek, 25 grudnia 2012

Życzenia ^^

   Może, a raczej na pewno zdecydowanie późno, ale trudno. Chciałabym złożyć wszystkim czytelnikom bożonarodzeniowe życzenia. Nie będę się rozpisywała, bo nie jestem w tym za dobra.

   Życzę Wam spełnienia marzeń, wiele radości w nadchodzącym Nowym Roku, aby te święta spędzone w rodzinnym gronie napawały was szczęściem i radością. Mam nadzieję, że podobały się wam wszystkie prezenty, że jedzenie świetnie smakowało, że zdrowie wam dopisało. Życzę wam również pod jemiołą spotkania, z kim to już wiecie, nie moja sprawa. Więc jeszcze raz WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO !!

   Przepraszam, że długo postów nie pisałam, nie miałam siły. Pochorowałam się. Niby zwykłe przeziębienie, ale idzie człowieka wymordować. Całą moja podłoga obwalona chusteczkami, kicham i prycham na wszystko dookoła i na dodatek łeb mi napieprza jakby kto młotkiem pieprznął.  Rozdział powinien pojawić się jutro lub pojutrze, a na razie żegnam was.


4 komentarze:

  1. Co jest, wszyscy na te święta chorzy...bidulko ty moja :( Mam nadzieje, że szybko dojdziesz do siebie i że święta mimo choroby mijają rodzinnie i wesoło :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Tobie też chciałabym życzyć wesołych i spokojnych świąt, spełnienia marzeń i powrotu do zdrowia ;) Pozdrawiam cię serdecznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Hehe, ja też jestem chora, ale piszę to już znacznie po fakcie XD. Dziękuję za życzenia, życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia, spełnienia marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje zostałaś nominowana u mnie do liebster award! Wiecej informacji tutaj : wgfairytail.blogspot.com w zakldce liebster award!

    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń